Basproblem.
- Björn Lundin
- PAR-30

- Presentation: Jobbar som elektriker på dagarna, driver ljud- och ljusfirma resten av dygnet.
- Kontakt:
Basproblem.
Ibland uppstår ett tråkigt problem när vi kör disco utomhus, basen existerar knappt i mitten på dansgolvet. Har testat olika sätt att stacka basarna på, men inget verkar hjälpa. Sist användes 4 basreflexlådor per sida.
Fick ett tips angående problemet som jag inte hunnit testa. Han sa att jag skulle dela upp basarna på 2 olika processorkanaler / sida och delaya den ena. Kan det funka? Kan inte riktigt greppa teorin bakom det.
Fick ett tips angående problemet som jag inte hunnit testa. Han sa att jag skulle dela upp basarna på 2 olika processorkanaler / sida och delaya den ena. Kan det funka? Kan inte riktigt greppa teorin bakom det.
-
Niklas Svensson
- PAR-20

-
Jakob Carlsson
- PAR-64

- Presentation: Kille från Lund som läser informatik och jobbar som ljud- och ljustekniker när tillfälle ges.
- Magnus Lindgren
- PAR-64

- Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.
Jobbar åt Fegge & Mattes som ljud & ljustekniker, ansvarar för V:a Götaland. - Ort: Falköping
- Kontakt:
- David Wennberg
- PAR-64

Niklas: För att veta vad fasfel är måste du först veta vad fas är, för att sedan förstå vad som är fel 
http://en.wikipedia.org/wiki/Phase_%28waves%29
Hoppas att engelskan inte skrämmer dig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Phase_%28waves%29
Hoppas att engelskan inte skrämmer dig.
KISS. Keep It Simple Stupid.
- Björn Lundin
- PAR-30

- Presentation: Jobbar som elektriker på dagarna, driver ljud- och ljusfirma resten av dygnet.
- Kontakt:
-
Bosse Ericson
- PAR-20

- Kontakt:
-
Niklas Svensson
- PAR-20

-
Per Johanson
- PAR-64