Köpdags

Här kan du diskutera andra frågor rörande ljud & musik som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Kontakt:

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

trasiga kontakter är väl lika tråkigt på en skola som nån annanstans?!
man vill aldrig ha nåt annat än neutrik eller likvärdigt på en multikabel eller nån annanstans för den delen, tro mig.
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Johannes Nordgren
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

multi

Inlägg av Johannes Nordgren »

Anton Stjärnbrandt skrev:trasiga kontakter är väl lika tråkigt på en skola som nån annanstans?!
man vill aldrig ha nåt annat än neutrik eller likvärdigt på en multikabel eller nån annanstans för den delen, tro mig.
Om det inte framgick var det precis min åsikt!!
We make good music sound great!

Johan Jacobsen
Rookie
Rookie

Inlägg av Johan Jacobsen »

Vist det kan jag hålla med om. Men har man en tajt budget så kanske det inte är så dumt att köpa billigt tills man har lite mer pengar. Eller så letar man beg

Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Kontakt:

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

Johannes, ja vi tycker precis likadant :D

Johan: Jo det är dumt att köpa billigt när det kommer till alla långa saker med kontakter på. :) prisvärt är en annan sak..

Johan Jacobsen
Rookie
Rookie

Inlägg av Johan Jacobsen »

Jag ger mig 8)

Skriv svar