Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Här kan du diskutera andra frågor rörande ljud & musik som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Lars-Göran Persson
PAR-20
Presentation: Ljud och Ljus tekniker på halvtid, frilansbasis, live tekniker med teater teknik och Klassisk musik som favoriter.
av Lars-Göran Persson » fre 29 mar 2013, 14:34
Hej!
Finns det någon som har mjukvaran till Beyer Dynamic trådlösa system NE 600
Interfacet heter A ZCI 600, Har sökt på internet efter denna mjukvara för att kunna styra frekvenserna, men hittar inget
Tacksam för hjälp.
Lars-Göran Persson
PAR-20
Presentation: Ljud och Ljus tekniker på halvtid, frilansbasis, live tekniker med teater teknik och Klassisk musik som favoriter.
av Lars-Göran Persson » ons 10 apr 2013, 19:53
Ingen som vet något om mjukvaran till dessa system ??
Jocke Hammar
PAR-36
Presentation: Arbetat som ljudtekniker sedan -94. Med allt från pub spelningar till världsturneer.
Kontakt:
Är det NE600 systemet från 90- talet eller är det opus 600?
Är det det förstnämnda så kan det hjälpa att googla "trantec s5000"
Jocke
Jocke Hammar
Lars-Göran Persson
PAR-20
av Lars-Göran Persson » fre 12 apr 2013, 10:52
Jo det är Ne 600 från 97.
Jag testar att googla, tack för tipset
är detta samma system?
//lg
Jocke Hammar
PAR-36
Presentation: Arbetat som ljudtekniker sedan -94. Med allt från pub spelningar till världsturneer.
Kontakt:
Beyerdynamic sålde trantec's system under licens, det var samma mjukvara och utseende, förutom att trantec var silverfärgat medan beyer var svarta.
Jag har mjukvaran för systemet, men du måste nog ha en Windows 3.1 dator för att det ska fungera, kan kanske fungera med Windows 95 också.
Jocke
Jocke Hammar
Lars-Göran Persson
PAR-20
av Lars-Göran Persson » fre 12 apr 2013, 20:48
Ok, då vet jag.
Jag har googlat runt lite, men hittar bara bruksanvisningen på programmet
Så om du har så tar jag tacksam emot programmet, o jag tror det ska finnas en gammal pc i gömmorna här hemma.
Kan liksom inte komma på något annat sätt att ändra frekvenser på.
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster