MediaServer Tips
Postat: sön 12 okt 2008, 21:14
Hej.
Har lekt lite med Arkaos tillsammans med Congo Jr i skolan dom senaste dagarna. Är helt ny på att använda mediaserver och tänkte hör hur ni tycker att man skall lägga upp arbetet och vad som är viktigt att tänka på m.m...?
Har även en mer specifik fråga:
När man patchat Arkaos i Congo så finns CMY parametrar under Colour menyn. Kan man välja att bara skicka ut en färgmix som bild eller används dessa parametrar till något annat?
Alla svar godtages med tacksamhet...
// Hebbe
Har lekt lite med Arkaos tillsammans med Congo Jr i skolan dom senaste dagarna. Är helt ny på att använda mediaserver och tänkte hör hur ni tycker att man skall lägga upp arbetet och vad som är viktigt att tänka på m.m...?
Har även en mer specifik fråga:
När man patchat Arkaos i Congo så finns CMY parametrar under Colour menyn. Kan man välja att bara skicka ut en färgmix som bild eller används dessa parametrar till något annat?
Alla svar godtages med tacksamhet...
// Hebbe