Ljustekniker 5 sept i Mariestad
Postat: lör 29 aug 2015, 13:16
Hej!
Jag är på jakt efter en ljustekniker till den 5:e sept i Mariestadtrakten.
Relativt enkelt gig, ett gäng mh, sunstrips, lite led mm.. Ser helst att ni kör på Martin M2GO men allt är intressant.
PM:a mig om ni är intresserade, skriv också med vad ni tänker fakturera mig efteråt
Mvh Anton
Jag är på jakt efter en ljustekniker till den 5:e sept i Mariestadtrakten.
Relativt enkelt gig, ett gäng mh, sunstrips, lite led mm.. Ser helst att ni kör på Martin M2GO men allt är intressant.
PM:a mig om ni är intresserade, skriv också med vad ni tänker fakturera mig efteråt
Mvh Anton