Sida 1 av 1

Glaciator i Göteborg?

Postat: tis 15 apr 2008, 11:23
av Viking Grandin
Jag är på jakt efter en glaciator för ett jobb på lördag, 19/4, i Göteborg. Är det någon som vet vem som kan ha det i närheten?

Maila eller ring gärna om ni har något tips.

Postat: tis 15 apr 2008, 21:15
av Viking Grandin
Ok, eftersom det visade sig vara ont om Glaciators i Göteborg, har vi precis köpt in en.

Så om någon behöver subhyra en grym kallrökmaskin, så finns det att hämta hos oss i Skövde eller hos JP Disco Pro Shop i Göteborg.

Produkt: Jem Glaciator Extreme
Kallrök = Tungrök = Rök som ligger på "golvet"
Körs på "vanlig" tungrökvätska, Jem B2 eller C3. Kolsyreis behövs alltså inte, vilket gör den väldigt behändig att hantera. (Bortsett från att den tar upp en pallplats och väger 110 kg...)

Postat: tis 15 apr 2008, 21:46
av Jonas Larsson
Du är för otålig, och har för mycket pengar.... ;)

Postat: tis 15 apr 2008, 21:59
av Viking Grandin
Kunden framför allt! If you can't rent one - buy one!

Postat: tis 15 apr 2008, 22:03
av David Klämberg
Här finns en gammal hederlig coldflow, alltid med två fulla tuber på hyllan!