Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ligger å slappar i gastande sol typ 38c i skuggan sen en drygt vecka tillbaka
Igår fick jag möjligheten att få gå en rundvandring på en av dom större openair nattclubbar!!
Satan i gatan vilket ljud. Mestadels var det ZeckAudio samt lite EAW!
Bassoundet var så grymt! Testade å spelade mina favoriter AC/DC och RockenRoll Train! Snacka om att få knytnäveslag i bröstet
Modellen heter AF sub 18e, hittar en massa olika infon om lådan!
Både som 118 och 218
Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.
Finns en liten firma i Surahammar, Eagle Sales. Var inte en av killarna resande åt Flaa i några år. Har haft honom på besök någon gång för flera år sedan. Sålde mycket som man även hittade hos JAM. Kan det kanske vara värt ett försök?
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?
Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990. Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999. Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik. Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.
Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.
Tja, Jag har jobbat mycket med Zeck lådor oc Zeck steg genom åren och anväder fortfarande en del.
Flaa har inte agenturen kvar så jag handlar nu mer från tyska agenten, kolla SAM-Audio.de.
MVH Tomas soundservice
Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.
Leif Baltazars skrev:Finns en liten firma i Surahammar, Eagle Sales. Var inte en av killarna resande åt Flaa i några år. Har haft honom på besök någon gång för flera år sedan. Sålde mycket som man även hittade hos JAM. Kan det kanske vara värt ett försök?
kan det vara Örjan?
(det dyker upp zeck prylar på blocket lite nu och då)
Leif Baltazars skrev:Finns en liten firma i Surahammar, Eagle Sales. Var inte en av killarna resande åt Flaa i några år. Har haft honom på besök någon gång för flera år sedan. Sålde mycket som man även hittade hos JAM. Kan det kanske vara värt ett försök?
kan det vara Örjan?
(det dyker upp zeck prylar på blocket lite nu och då)
Örjan heter väl den ena. Det är den andra herrn som besökt mig vid några tillfällen.
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?