Nexo PC115-8?
Postat: fre 28 aug 2009, 16:51
Hej!
Någon som har erfarenhet av NEXO PC115-8?
Kan det vara något att ta i inbyte för att använda till enklare uthyrning?
Hur gamla kan dessa vara, är det 90-tal eller ännu äldre?
Kunden har fyra stycken lådor. Vet ej om org-processorerna finns kvar. Utan
dem är väl värdet = 0kr för burkarna.
/M
Någon som har erfarenhet av NEXO PC115-8?
Kan det vara något att ta i inbyte för att använda till enklare uthyrning?
Hur gamla kan dessa vara, är det 90-tal eller ännu äldre?
Kunden har fyra stycken lådor. Vet ej om org-processorerna finns kvar. Utan
dem är väl värdet = 0kr för burkarna.
/M