Sida 1 av 1

Nexo PC115-8?

Postat: fre 28 aug 2009, 16:51
av Magnus Gustafsson
Hej!

Någon som har erfarenhet av NEXO PC115-8?

Kan det vara något att ta i inbyte för att använda till enklare uthyrning?

Hur gamla kan dessa vara, är det 90-tal eller ännu äldre?

Kunden har fyra stycken lådor. Vet ej om org-processorerna finns kvar. Utan
dem är väl värdet = 0kr för burkarna.

/M

Re: Nexo PC115-8?

Postat: fre 28 aug 2009, 17:14
av Lars Magnus Johansson
Dom låter helt ok. Om dom är hela....Reservdelar kan kosta fläsk.

Ingen processor = mindre bra.

L

Re: Nexo PC115-8?

Postat: lör 29 aug 2009, 19:48
av Mattias Johansson
Hej. Som valigt när man har Nexo frågor, prata med Ola på Intersonic på tel: 08-972700, om du har någon fråga han inte kan svara på kan han ta fram ett svar och återkomma.

MVH
Matte

Re: Nexo PC115-8?

Postat: lör 29 aug 2009, 21:14
av Magnus Gustafsson
Hej!

Jag har haft det i tankarna också, men det är alltid intressant med åsikter från andra användare.

/M