Justera gain på aktiva plastbaljor
Postat: lör 30 maj 2009, 21:26
Hej!
Liten fundering såhär en lördagkväll. Om man ska ställa ner gainen på aktiva plastbaljor från RCF. Två subbar med inbyggd delning för topparna, och två toppar. Räcker det att ställa ner gainen på subbarna då, och så sänks gainen till topparna samtidigt, eller måste jag sänka både på sub och topp?
Liten fundering såhär en lördagkväll. Om man ska ställa ner gainen på aktiva plastbaljor från RCF. Två subbar med inbyggd delning för topparna, och två toppar. Räcker det att ställa ner gainen på subbarna då, och så sänks gainen till topparna samtidigt, eller måste jag sänka både på sub och topp?