Sida 1 av 1

Justera gain på aktiva plastbaljor

Postat: lör 30 maj 2009, 21:26
av Anton Gildebrand
Hej!
Liten fundering såhär en lördagkväll. Om man ska ställa ner gainen på aktiva plastbaljor från RCF. Två subbar med inbyggd delning för topparna, och två toppar. Räcker det att ställa ner gainen på subbarna då, och så sänks gainen till topparna samtidigt, eller måste jag sänka både på sub och topp?

Re: Justera gain på aktiva plastbaljor

Postat: lör 30 maj 2009, 22:23
av Lars Magnus Johansson
Bägge.

L

Re: Justera gain på aktiva plastbaljor

Postat: sön 31 maj 2009, 10:44
av Marcus Sandberg
Men får skruva ner på bägge för att kontakterna ligger parallell kopplade och därför berörs inte utgången för gan ratten går bara till steget.