Sida 1 av 1

Passiv 18" Musicson "POL - 30"

Postat: tor 05 feb 2009, 09:13
av Svante Gustafsson
Är det någon som har erfarenhet av dessa? vad ska man betala beg för 2 lådor som spelat på helger i säkert 5-10 år.



POL - 30
The POL 30 is a reflex sub-bass reinforcement speaker, designed to work perfectly with the ISP 2022 processor. It is the ideal supplement to POL 121.

Features:
• Bass speaker : 18´´ L 18-700 / ARP
• RMS power: 500 W
• Programme/peak power: 1000 W / 2000 W
• Frequency response: 35 - 200 Hz
• Impedance: 4 / 8 Ohm
• S.P.L. 1W / 1m: 98,5 dB
• S.P.L. max. cont. 1m: 129,5 dB
• Dimensions: 560 x 505 x 800 mm
• Weight: 34,5 KgBild

pol

Postat: tor 05 feb 2009, 10:22
av Anders Schärer
Kör som vanligt , 10000 ink frakt :lol: :wink:
mvh Anders (art322Ai)

Re: pol

Postat: tor 05 feb 2009, 10:28
av Svante Gustafsson
Anders Schärer skrev:Kör som vanligt , 10000 ink frakt :lol: :wink:
mvh Anders (art322Ai)
hehe, ja ett bud ska han få men inte 10 lök för dessa va? :D

Ps. har du kvar dina talare?

Postat: tor 05 feb 2009, 10:32
av Anders Schärer
Japp , ligger snyggt o prydligt i förrådet och väntar...
mvh Anders

Postat: sön 08 feb 2009, 19:26
av Svante Gustafsson
blev inte vidare imponerad av dessa POL - 30 där blev det inget köp. kanske för att elementen var slut .. ? .. jaja ne jag ska nog leta aktiv 15"-> 18" ändå.. palla slutstegs rack..