Sida 1 av 1

slutsteg

Postat: lör 22 nov 2008, 11:32
av Niklas Elste
Jag har ett slutsteg ligger och skräpar i jumorna det liknar dethär:
http://www.tradera.com/PA_slutsteg-auktion-77794119
Men mit har bara 2 kanaler (de stora kanalerna)
Är det nån som har spesar på det ?
Historier m.m.

Postat: lör 22 nov 2008, 15:31
av Eric Mann
Jag har ingen aning om vad det där är, men som den tekniknörd man ändå är blir man ju klart fascinerad.
Inget lättviktstänk á la Powersoft där inte!

Postat: sön 23 nov 2008, 00:32
av Niklas Elste
du ska se trafon stor som en svetts trafo
och mitt är inte vidare linjärt men det driver subb som inget annat i sin prisklass 8)