slutsteg

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2169
Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58

slutsteg

Inlägg av Niklas Elste »

Jag har ett slutsteg ligger och skräpar i jumorna det liknar dethär:
http://www.tradera.com/PA_slutsteg-auktion-77794119
Men mit har bara 2 kanaler (de stora kanalerna)
Är det nån som har spesar på det ?
Historier m.m.

Eric Mann
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 35
Blev medlem: ons 12 apr 2006, 09:58
Presentation: Frilans är the new black. (å så lite utfyllnad...)
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Eric Mann »

Jag har ingen aning om vad det där är, men som den tekniknörd man ändå är blir man ju klart fascinerad.
Inget lättviktstänk á la Powersoft där inte!

Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2169
Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58

Inlägg av Niklas Elste »

du ska se trafon stor som en svetts trafo
och mitt är inte vidare linjärt men det driver subb som inget annat i sin prisklass 8)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster