Qsc Mx 2000 & Peavey cs-400

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Magnus Lindh
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 97
Blev medlem: mån 13 mar 2006, 23:34
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Qsc Mx 2000 & Peavey cs-400

Inlägg av Magnus Lindh »

Tjena!

Köpte ett par slutsteg utav en polare för ett tag sedan. Priset var riktigt bra, men nu vill jag veta vad dom är värda samt nypris på dom. Stegen är Qsc Mx 2000 samt Peavey cs-400. Båda är i bra skick och funkar fint, har dock inte testat dom på jobb utan enbart på lagret. Så dom som vet nått och slutstegen kan gärna ge mig lite information :)

Tack på förhand!

Mvh Magnus L

Magnus Lindh
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 97
Blev medlem: mån 13 mar 2006, 23:34
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindh »

Det finns alltså inte någon på detta forum som hört talas om dessa slutsteg?

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Inlägg av Nicke Löfgren »

ja cs-400 steget måste väl vara från 80talet, ett ganska litet steg idag men tungt!!! ger väl 2x100watt, Så jag hoppas du har köpt det riktigt riktigt billigt

Magnus Lindh
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 97
Blev medlem: mån 13 mar 2006, 23:34
Ort: Vetlanda
Kontakt:

Inlägg av Magnus Lindh »

Ja det kan stämma, Det var qsc steget som var det mest intressanta. Det andra köpte jag mest för jag kan ha mer nytta av det än honom. Och ja, jag fick det riktigt riktigt billigt ;)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster