CARVER PM-1.5
Postat: tis 12 aug 2008, 10:57
Hej har ett CARVER PM-1.5
som är orkeslöst
jag mistänker elytar på primärsidan av swich-nätagget
Ter sig att det spelar bra till en viss grens och sen upplever jag det att 100hz följer med i pikarna.
Kan det vara på det viset??
som är orkeslöst
jag mistänker elytar på primärsidan av swich-nätagget
Ter sig att det spelar bra till en viss grens och sen upplever jag det att 100hz följer med i pikarna.
Kan det vara på det viset??