Sida 1 av 1

Lågprissteg

Postat: mån 21 apr 2008, 10:01
av Jakob Nilsson
Någon som testat slutstegen från thomann, The T.Amp??? Är på jakt efter några riktigt billiga steg för en installation med tight budget. Några andra alternativ på lågprismarknaden.

Postat: mån 21 apr 2008, 10:21
av Anton Stjärnbrandt
leta beggat?

Postat: mån 21 apr 2008, 10:25
av Rikhard Tiittanen
Jag har provat t.amp med thomanns dubbel 15 fullrange, kan inte klaga på ljudet!

Postat: mån 21 apr 2008, 11:45
av Erik Boson
Körde några discon med två T.amp steg. Fungerade förvånandsvärt bra till det, men tror inte man ska köra mer än färdiginspelad musik på dem.

Crown XS-serien är ju inte heller överdrivet dyr? Kanske ett alternativ?

Postat: mån 21 apr 2008, 11:48
av Anton Stjärnbrandt
jomen precis.. kolla på installationsserierna hos de större tillverkarna.. är även de för dyra, leta efter beggat. ju mindre skräp som säljs desto bättre tycker jag.

Postat: mån 21 apr 2008, 13:39
av Anders Brandén
AMEN broder!