Lågprissteg

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Jakob Nilsson
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 202
Blev medlem: mån 06 mar 2006, 15:00
Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.
Ort: Uppsala

Lågprissteg

Inlägg av Jakob Nilsson »

Någon som testat slutstegen från thomann, The T.Amp??? Är på jakt efter några riktigt billiga steg för en installation med tight budget. Några andra alternativ på lågprismarknaden.

Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1074
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

leta beggat?
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Rikhard Tiittanen
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 367
Blev medlem: mån 26 jan 2004, 01:00
Presentation: Fråga om du nu måste veta något om mig istället....
Ort: sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Rikhard Tiittanen »

Jag har provat t.amp med thomanns dubbel 15 fullrange, kan inte klaga på ljudet!

Erik Boson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 70
Blev medlem: lör 07 jul 2007, 19:56
Presentation: Jobbar sedan en tid tillbaka på Xpecta Evenemangsteknik AB i Örebro
Ort: Lindesberg (4mil norr om Örebro)
Kontakt:

Inlägg av Erik Boson »

Körde några discon med två T.amp steg. Fungerade förvånandsvärt bra till det, men tror inte man ska köra mer än färdiginspelad musik på dem.

Crown XS-serien är ju inte heller överdrivet dyr? Kanske ett alternativ?
Xpecta Evenemangsteknik AB
Xpecta Installation AB

Användarvisningsbild
Anton Stjärnbrandt
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1074
Blev medlem: mån 06 aug 2007, 20:26
Presentation: Jag driver Star Audio AB - det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel och ännu mer med stora !
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av Anton Stjärnbrandt »

jomen precis.. kolla på installationsserierna hos de större tillverkarna.. är även de för dyra, leta efter beggat. ju mindre skräp som säljs desto bättre tycker jag.
Det kreativa teknikföretaget som gör mycket med små medel - och ännu mer med stora !

http://www.star-audio.se

Anders Brandén
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 487
Blev medlem: mån 21 aug 2006, 19:26
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Anders Brandén »

AMEN broder!
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster