Nexo Alpha i sthlm

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Martin Johansson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 150
Blev medlem: ons 16 jul 2003, 01:00
Ort: Sala

Nexo Alpha i sthlm

Inlägg av Martin Johansson »

vilka har alpha i sthlm?

är i behov av lite lådor då och då.

mvh//Martin
Martin "Barni" Johansson
Ljud-/Ljustekniker
Mail: Barni at moretec se
---MoreTec---

Daniel Eriksson
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 189
Blev medlem: ons 19 maj 2004, 01:00
Ort: Bromma
Kontakt:

Inlägg av Daniel Eriksson »

Hallå!

UASL i Botkyrka.

/Daniel

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 10 och 0 gäster