Sida 1 av 1

avstämningsfrekvensen

Postat: mån 11 feb 2008, 16:50
av Johan Andersson
hej jag ska bygga nya bas låder och jag undrar lite vad
avstämningsfrekvensen står för är det den frrekvens som kommer att låta mäst eller