avstämningsfrekvensen
Postat: mån 11 feb 2008, 16:50
hej jag ska bygga nya bas låder och jag undrar lite vad
avstämningsfrekvensen står för är det den frrekvens som kommer att låta mäst eller
avstämningsfrekvensen står för är det den frrekvens som kommer att låta mäst eller