Rosa LAB 1000
Postat: tis 01 jan 2008, 21:43
Hej !
Mycket slutsteg har man träffat på, men jag har aldrig klämt på ett rosa Lab 1000 som skulle funnits för lääänge sen. Eller är det en myt...?
Rött Lab SS1400 kan det ha hetat va? Har jag träffat på, men inte de här rosa.
Bilder någon? =)
Mycket slutsteg har man träffat på, men jag har aldrig klämt på ett rosa Lab 1000 som skulle funnits för lääänge sen. Eller är det en myt...?
Rött Lab SS1400 kan det ha hetat va? Har jag träffat på, men inte de här rosa.
Bilder någon? =)