Sida 1 av 1

Skäligt pris för E-Pac?

Postat: mån 29 okt 2007, 05:51
av Kristoffer Holmberg
Hej,

Jag har två stycken steg av märket d&b Audiotechnik (V02) som ligger hemma och dammar. Funderar på att kränga iväg dom då jag inte använder dem längre.. Vad tycker ni är ett skäligt andrahandspris för dessa stärkare (i kanonskick) om man säljer dem i ihop?

Postat: mån 29 okt 2007, 09:22
av Johannes Tegern
Nu kommer ju D&B D6. 2*600w. Kommer att ligga på ca 25000:- brutto, alltså billigare än 2st Epac. Så skynda dig och sälj dom är mitt tips.