Skäligt pris för E-Pac?
Postat: mån 29 okt 2007, 05:51
Hej,
Jag har två stycken steg av märket d&b Audiotechnik (V02) som ligger hemma och dammar. Funderar på att kränga iväg dom då jag inte använder dem längre.. Vad tycker ni är ett skäligt andrahandspris för dessa stärkare (i kanonskick) om man säljer dem i ihop?
Jag har två stycken steg av märket d&b Audiotechnik (V02) som ligger hemma och dammar. Funderar på att kränga iväg dom då jag inte använder dem längre.. Vad tycker ni är ett skäligt andrahandspris för dessa stärkare (i kanonskick) om man säljer dem i ihop?