Sida 1 av 1

Nytt element i dubbla 15" (LAX EO2)

Postat: sön 28 jan 2007, 23:06
av Robin Segerqvist
Tja.

Har ett litet problem, ett element har gått i en av mina lax eo2 högtalare. Jag behöver ett nytt, var får jag tag på detta? Eller ska jag köra vidare på samma 15" element över huvudtaget?

Tack på förhand.
Robin

Postat: mån 29 jan 2007, 00:37
av Johannes Tegern
Ring Starfelt på 0303-245670 och fråga. Det är dom som är generalagenter för Lax i Sverige. Lycka till!