Nytt element i dubbla 15" (LAX EO2)
Postat: sön 28 jan 2007, 23:06
Tja.
Har ett litet problem, ett element har gått i en av mina lax eo2 högtalare. Jag behöver ett nytt, var får jag tag på detta? Eller ska jag köra vidare på samma 15" element över huvudtaget?
Tack på förhand.
Robin
Har ett litet problem, ett element har gått i en av mina lax eo2 högtalare. Jag behöver ett nytt, var får jag tag på detta? Eller ska jag köra vidare på samma 15" element över huvudtaget?
Tack på förhand.
Robin