Tja.
Har ett litet problem, ett element har gått i en av mina lax eo2 högtalare. Jag behöver ett nytt, var får jag tag på detta? Eller ska jag köra vidare på samma 15" element över huvudtaget?
Tack på förhand.
Robin
Nytt element i dubbla 15" (LAX EO2)
- Robin Segerqvist
- PAR-20

- Inlägg: 60
- Blev medlem: lör 23 dec 2006, 18:55
- Kontakt:
-
Johannes Tegern
- PAR-46

- Inlägg: 476
- Blev medlem: fre 18 nov 2005, 15:08
- Ort: Sverige
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster
