Nytt element i dubbla 15" (LAX EO2)

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Användarvisningsbild
Robin Segerqvist
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 60
Blev medlem: lör 23 dec 2006, 18:55
Kontakt:

Nytt element i dubbla 15" (LAX EO2)

Inlägg av Robin Segerqvist »

Tja.

Har ett litet problem, ett element har gått i en av mina lax eo2 högtalare. Jag behöver ett nytt, var får jag tag på detta? Eller ska jag köra vidare på samma 15" element över huvudtaget?

Tack på förhand.
Robin

Johannes Tegern
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 476
Blev medlem: fre 18 nov 2005, 15:08
Ort: Sverige
Kontakt:

Inlägg av Johannes Tegern »

Ring Starfelt på 0303-245670 och fråga. Det är dom som är generalagenter för Lax i Sverige. Lycka till!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster