Hej!
Hur gör ni när slutsteg, cd-spelare etc ger upp, hivar och köper nytt eller reparerar ni?
Om ni reparerar vart vänder ni er och vad brukar priserna ligga på för felsökning och evt mindre/större reparationer?
vad får ni för garantier på dessa jobb?
Tips på bra verkstäder i Skaraborg mottages tacksamt.
Felsökning/reparation Elektronik. Hur gör ni?
- Svante Gustafsson
- PAR-46

- Presentation: www.supersound.se
Vi på supersound.se hjälper dig som kund med ljud & ljusanläggning samt discjockeys till just ditt arrangemang! - Ort: Falköping
- Kontakt:
Felsökning/reparation Elektronik. Hur gör ni?
http://www.Supersound.se" onclick="window.open(this.href);return false; Ljud-ljusanläggning & discjockeys i Skaraborg!
- Niklas Elste
- PAR-64

Re: Felsökning/reparation Elektronik. Hur gör ni?
ja du förut fanns elektronmusik servise i västerås men idag vet jag inte
-
Kristoffer Engvall
- PAR-20

- Presentation: Upplev - Ljud - Ljus - Event
Tillhandahåller helhetslösningar till stora som små evenemang.
Placering Skaraborg med omnejd.
Vid riktigt svåra fel finns Svebry. Finns dessutom några duktiga privatpersoner om du kollar i gula sidorna.
Allmusik i Skara reparerar en del. Tror även Soundstar i Skövde gör lite småreparationer, bästa är att ringa och fråga..
Delar hittar du på elfa eller den svenska återförsäljaren av märket.
Rekommenderar att köpa från Svenska återförsäljare då du oftast får en bra support där ifrån!
Men oftast vid billigare prylar och garantin är ute blir det billigare att köpa nytt. Räkna med minimum 1000kr per pryl som repareras med tanke på vilken tid det tar att felsöka osv.
Allmusik i Skara reparerar en del. Tror även Soundstar i Skövde gör lite småreparationer, bästa är att ringa och fråga..
Delar hittar du på elfa eller den svenska återförsäljaren av märket.
Rekommenderar att köpa från Svenska återförsäljare då du oftast får en bra support där ifrån!
Men oftast vid billigare prylar och garantin är ute blir det billigare att köpa nytt. Räkna med minimum 1000kr per pryl som repareras med tanke på vilken tid det tar att felsöka osv.
Upplev - Ljud Ljus Event
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Kontakt:
Jag fixar det mesta själv. Jag fixar även en del till andra. Är det något jag går bet på så skickar jag det till våra svenska återförsäljare.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;