L'ACOUSTIC ARCS

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Andreas Staglianó
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 105
Blev medlem: sön 08 okt 2006, 10:07
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Andreas Staglianó »

Gillar Nickes inställning "litet PA"

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4374
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Inlägg av Nicke Löfgren »

Hehe. Du tycker det ;-)


Fast dig skulle jag ha hälsat på, riktigt nyfiken på ditt PA. Kanske inte samma division som ARCS fast rätt pris å storlek

Andreas Staglianó
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 105
Blev medlem: sön 08 okt 2006, 10:07
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Andreas Staglianó »

Hojta när du åker förbi Hudiksvall nästa gång, loggar in på forumet i princip varje dag, annars ligger firman bara 200 m från E4 avfart "C"

Per Johanson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 1504
Blev medlem: sön 04 dec 2005, 17:11
Ort: Lidköping

Inlägg av Per Johanson »

Ja men är det inte ett "litet PA" då? En 15" och en 2" x 4 kan väl ändå inte anses som ett stort PA i alla fall. Sen att det nästan väger som ett stort och kräver rigging som ett halvstort är en annan sak tycker jag.
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster