CARVER PM-1.5

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Användarvisningsbild
Niklas Elste
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2169
Blev medlem: sön 13 jul 2008, 15:58

CARVER PM-1.5

Inlägg av Niklas Elste »

Hej har ett CARVER PM-1.5
som är orkeslöst
jag mistänker elytar på primärsidan av swich-nätagget
Ter sig att det spelar bra till en viss grens och sen upplever jag det att 100hz följer med i pikarna.
Kan det vara på det viset??

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster