hej jag ska bygga nya bas låder och jag undrar lite vad
avstämningsfrekvensen står för är det den frrekvens som kommer att låta mäst eller
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
avstämningsfrekvensen
Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
-
Johan Andersson
- Rookie

- Inlägg: 3
- Blev medlem: sön 10 feb 2008, 14:11
Återgå till "Högtalare/Slutsteg"
Hoppa till
- Ljud & Musik
- ↳ Mikrofoner/DI-boxar
- ↳ Mixer/FX/Inserts
- ↳ DSP/Delningsfilter/EQ
- ↳ Högtalare/Slutsteg
- ↳ DJ-utrustning
- ↳ Musik/Ljudeffekter
- ↳ Övrigt ljud
- Ljus & Effekter
- ↳ Fasta armaturer
- ↳ Rörliga armaturer
- ↳ Dimmers
- ↳ Ljusbord
- ↳ Effekter
- ↳ Ljussättning
- ↳ Rökmaskiner
- ↳ Specialeffekter
- ↳ Övrigt ljus
- Bild & Datorer
- ↳ LED-/videoväggar
- ↳ Mediaservers
- ↳ Projektorer
- ↳ Övrigt/Datorer
- Övrigt
- ↳ Branschnyheter/Övriga nyheter
- ↳ On Tour
- ↳ Projekt
- ↳ Företagande
- ↳ Strömförsörjning/Ellära
- ↳ Kablar/Kontakter
- ↳ Casar/Rack/Tejp
- ↳ Tyger/Matta
- ↳ Rigg/Säkerhet
- ↳ Övrigt/Off Topic
- Annonsplank
- ↳ Stulen utrustning
- ↳ Köpes
- ↳ Säljes
- ↳ Utrustning subhyres
- ↳ Utrustning uthyres
- ↳ Personal eftersökes
- ↳ Personal erbjudes
- ↳ Samtransporter
- ljudoljus.net Forum
- ↳ Information/Regler
- ↳ Nyheter/omröstningar
- ↳ Förslag
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster
