avstämningsfrekvensen

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Johan Andersson
Rookie
Rookie
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 10 feb 2008, 14:11

avstämningsfrekvensen

Inlägg av Johan Andersson »

hej jag ska bygga nya bas låder och jag undrar lite vad
avstämningsfrekvensen står för är det den frrekvens som kommer att låta mäst eller

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster