Dela lab1200c
Postat: mån 14 jan 2013, 01:18
Hej igen. Jag behöver mer hjälp.
Jag håller på att införskaffa ett nytt delningsfilter till ett system jag använder.
Det är ett lite mindre system drivet av ett lab1200c steg, som är ett fyrkanaligt steg, med två fyrpoliga speakon ut. Två poler på varje kanal.
Jag tänkte att jag skulle skaffa mig ett dbx-234xl delningsfilter och installera i racket, men så kom jag på.. Hur gör jag!? Hur och vart sätter jag filtret för att kunna dela signalen när jag bara använder ett steg? Dvs jag vill ha två kanaler bas och två kanaler high/mid. Förra filtret (celestion controller src mkII) löste det genom att ha ingångar för båda två, men det har de ju normalt sätt inte.
Hur göra?
Jag håller på att införskaffa ett nytt delningsfilter till ett system jag använder.
Det är ett lite mindre system drivet av ett lab1200c steg, som är ett fyrkanaligt steg, med två fyrpoliga speakon ut. Två poler på varje kanal.
Jag tänkte att jag skulle skaffa mig ett dbx-234xl delningsfilter och installera i racket, men så kom jag på.. Hur gör jag!? Hur och vart sätter jag filtret för att kunna dela signalen när jag bara använder ett steg? Dvs jag vill ha två kanaler bas och två kanaler high/mid. Förra filtret (celestion controller src mkII) löste det genom att ha ingångar för båda två, men det har de ju normalt sätt inte.
Hur göra?