Dimmer 6 kanaler dmx säljes
-
Per Liljegren
- Rookie

- Presentation: Frilansande ljudtekniker med egna saker , utbildad på dom stora fabrikaten som Mayer , D&B , NEXO , L-ACOUSTIC
-
Oskar Johansson
- PAR-20

- Kontakt:
Re: Dimmer 6 kanaler dmx säljes
Vilken modell är det? Är det garanti kvar? Inkl/exkl moms?
-
Fredrik Zetterberg
- PAR-36

Dimmer 6 kanaler dmx säljes
Kolla på bilderna 
Never Fear Shadows,They simply mean that there is a light shining somewhere nearby....
-
Oskar Johansson
- PAR-20

- Kontakt:
Det är det jag försökt, men det verkar bara vara den första som är högupplöst, och den syns det ingen modellbeteckning på. De andra syns den på, men bilderna är så små så det går inte att läsa 
- Markus Hammerin
- PAR-30

- Presentation: Tekniknörd som gillar datorer, ljud och ljus. Är dock inte särskilt kunnig* inom någondera området, förutom att jag läst till Ljudingengör.
Har efter avslutad utbildning fått allt för lite praktik varför jag känner att mina kunskaper sakta rinner ur mig.
*alltså jag är bra på att använda datorer, men jag kan inte programmera eller löda ihop en egen processor.
Med Googles hjälp och lite gissningslek fick jag fram att det borde vara den här modellen.Oskar Johansson skrev:Det är det jag försökt, men det verkar bara vara den första som är högupplöst, och den syns det ingen modellbeteckning på. De andra syns den på, men bilderna är så små så det går inte att läsa
Det var inte mitt fel!
-
Oskar Johansson
- PAR-20

- Kontakt:
Det ser nog ut att stämma
Tack för hjälpen