Hej.
Jag har ett system med sändare och mottagare från wireless solution som numera bara ligger på hyllan.
Sändaren och mottagaren ligger i plastcase.
Tänkte mig 3.000kr för systemet.
/Thomas
W-Dmx sändare och mottagare
-
Thomas Nilsson
- PAR-46

- Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
- Kontakt:
- Axel Antonsson
- PAR-20

- Presentation: Ljud- och Ljustekniker i Sundsvallsområdet med omnejd. Driver AA Event och Teknik
Re: W-Dmx sändare och mottagare
Du har PM
AA Event och Teknik - http://www.aaevent.se - Effektiva tekniklösningar för ditt arrangemang.
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Är det där inte Verson1, har du testat så dom är kompatibel med nya system??
-
Thomas Nilsson
- PAR-46

- Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
- Kontakt:
Stämmer bra att de är version 1 på dessa burkar.
Jag har bara Blackbox och testa mot och då fungerar de samt mot nyare armaturer med inbyggd DMX mottagare.
/Thomas
Jag har bara Blackbox och testa mot och då fungerar de samt mot nyare armaturer med inbyggd DMX mottagare.
/Thomas
-
Thomas Nilsson
- PAR-46

- Kontakt: