JBL 2226

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Rolf Sirak
PAR-56
PAR-56
Inlägg: 518
Blev medlem: lör 24 maj 2008, 10:03
Kontakt:

JBL 2226

Inlägg av Rolf Sirak »

Haloj...

Blev överaskande snabbt kort på en 2226 8 ohm..

Har du en eller ett par stycken liggande, gärna norr om männskobyn..sth..
Går lika bra med omkonings sats..

Maila på
donriffo@hotmail.com

lev å må därute
häls riffo

Rolf Sirak
PAR-56
PAR-56
Inlägg: 518
Blev medlem: lör 24 maj 2008, 10:03
Kontakt:

Re: JBL 2226

Inlägg av Rolf Sirak »

Haloj...

Problem löst...

Lev å må
Häls Riffo

Låst

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst