Köpes: Sennheiser ew300 G2 handmik/ficksändare
Postat: tor 11 apr 2013, 17:30
Har du en eller flera handmikar/ ficksändare eller kanske hela system ligger och skräpar?
Du kanske vill bli av med lite plats på hyllan?
Hör av dig.....
Du kanske vill bli av med lite plats på hyllan?
Hör av dig.....