Sida 1 av 1

Köpes: Sennheiser ew300 G2 handmik/ficksändare

Postat: tor 11 apr 2013, 17:30
av Jocke Jansson
Har du en eller flera handmikar/ ficksändare eller kanske hela system ligger och skräpar?
Du kanske vill bli av med lite plats på hyllan?

Hör av dig..... :D