Hej !
Är det någon som har några gamlingar liggande och vill sälja dem till rätt peng ?
Mvh
Henrik Kjellman
Arvika
Köpes: Clay Paky Golden Scan 1
-
Henrik Kjellman
- PAR-30

- Inlägg: 146
- Blev medlem: sön 23 aug 2009, 00:19
- Presentation: Har spelat skivor i 25 år, kör mobildisco och hyr ut ljud och ljus. Egen firma.
- Ort: Arvika
Köpes: Clay Paky Golden Scan 1
Vad skall du med en luftvärnsstrålkastare till ? - Dummaste frågan jag någonsin fått !
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Re: Köpes: Clay Paky Golden Scan 1
Jag tror att jag har någon kvar!
Ska leta lite, men efter helgen
Ska leta lite, men efter helgen
-
Henrik Kjellman
- PAR-30

- Inlägg: 146
- Blev medlem: sön 23 aug 2009, 00:19
- Presentation: Har spelat skivor i 25 år, kör mobildisco och hyr ut ljud och ljus. Egen firma.
- Ort: Arvika
Re: Köpes: Clay Paky Golden Scan 1
Hej !
Tack för det Nicke !
Mvh
Henrik Kjellman
Tack för det Nicke !
Mvh
Henrik Kjellman
Vad skall du med en luftvärnsstrålkastare till ? - Dummaste frågan jag någonsin fått !
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Inlägg: 4374
- Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Re: Köpes: Clay Paky Golden Scan 1
Har nu kollat!
Hittar endast 6st spegelhuvud, dom kan du få
Hittar endast 6st spegelhuvud, dom kan du få
-
Johan Fälth
- PAR-64

- Inlägg: 751
- Blev medlem: tis 18 okt 2005, 12:17
- Ort: Jönköping
- Kontakt:
Re: Köpes: Clay Paky Golden Scan 1
Hade inte soundforce några kvar?
"Det är aldrig för sent att ge upp"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 12 och 0 gäster

