Sida 1 av 1

Dimmer köpes!

Postat: lör 23 mar 2013, 19:37
av Kristian Nilsson
Hej!

Någon som har en enklare 6-kanalsdimmer liggandes, gärna av bra kvalitet och givetvis DMX-kompatibel :D
Tänkte försöka undvika att köpa en ny Behringer-dimmer, men de är kanske hur bra som helst? :lol:

Även fresneler typ DTS 650/1000 eller liknande, kan vara intressant.

Med vänlig hälsning
Kristian

Re: Dimmer köpes!

Postat: sön 24 mar 2013, 15:02
av Markus Hammerin
http://www.ljudoljus.net/viewtopic.php?f=15&t=9795" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Dimmer köpes!

Postat: tis 26 mar 2013, 19:10
av Michael Christiansen
Hej Kristian

Jag har 36 Anytronics dimmrar som kan gå billigt om du vill.
Dubbla Shuko kontakter på varje utgång.

2x6 dimmers med DMX
4x6 dimmers med demux och kablage som ingår.

PM:a mig när du har läst detta :0) - tack!

Mvh

Michael Christiansen
Teater & Lysteknik
http://www.teaterlys.se" onclick="window.open(this.href);return false;