Dimmer köpes!
Postat: lör 23 mar 2013, 19:37
Hej!
Någon som har en enklare 6-kanalsdimmer liggandes, gärna av bra kvalitet och givetvis DMX-kompatibel
Tänkte försöka undvika att köpa en ny Behringer-dimmer, men de är kanske hur bra som helst?
Även fresneler typ DTS 650/1000 eller liknande, kan vara intressant.
Med vänlig hälsning
Kristian
Någon som har en enklare 6-kanalsdimmer liggandes, gärna av bra kvalitet och givetvis DMX-kompatibel
Tänkte försöka undvika att köpa en ny Behringer-dimmer, men de är kanske hur bra som helst?
Även fresneler typ DTS 650/1000 eller liknande, kan vara intressant.
Med vänlig hälsning
Kristian