Sida 1 av 1
1" kompressionsdrivers
Postat: mån 04 feb 2013, 11:24
av Svante Gustafsson
Allt av intresse!
Enda krav: minst fyra stycken och med "bult fäste" (ej skruvfätsning)
Re: 1" kompressionsdrivers
Postat: mån 04 mar 2013, 12:31
av Svante Gustafsson
ingen som har några över?
Re: 1" kompressionsdrivers
Postat: mån 04 mar 2013, 15:28
av Michael Christiansen
Vad nu då - har du tagit död på dina Turbo's?
Jag har nog några nya Funktion-One/PD liggandes om du behöver dom akut.
Vänligen
Michael Christiansen
Teater & Lysteknik
http://www.teaterlys.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1" kompressionsdrivers
Postat: mån 04 mar 2013, 17:04
av Svante Gustafsson
Nej då Michael!
Problemet var att det satt två olika par 1" drivers i de fyra topparna jag köpte. (Beyma och B&C)
Dessa låter lite för olika för att funka ihop och nu vill jag få in samma i alla lådorna.