Magic Q vingePC
- Åke Paulsson
- PAR-36

- Inlägg: 289
- Blev medlem: lör 16 maj 2009, 12:57
- Presentation: Kör ljud och ljus halvprofessionellt på Åke Paulsson Media.
- Ort: Västerås
Magic Q vingePC
Köper gärna en Magic Q PC winge.
- Emanuel Tilly
- PAR-20

- Inlägg: 79
- Blev medlem: lör 12 feb 2011, 19:25
- Presentation: Ljus & Videotekniker som utgår från Göteborg.
- Ort: Göteborg
Re: Magic Q vingePC
Lite mer specifikt, vilken storlek letar Du efter? Hofmann säljer en del, om Du inte tänkte dig begagnat.
- Åke Paulsson
- PAR-36

- Inlägg: 289
- Blev medlem: lör 16 maj 2009, 12:57
- Presentation: Kör ljud och ljus halvprofessionellt på Åke Paulsson Media.
- Ort: Västerås
Re: Magic Q vingePC
Jo, jag vet att Hofman säljer ny, men är i första hand ute efter en begagnad PC Wing compact eller Maxi Wing. Kontakta mig gärna på ake.paulsson@telia.com
-
Fredrik Hellström
- PAR-20

- Inlägg: 53
- Blev medlem: lör 27 mar 2010, 10:22
- Presentation: Har pysslat med Ljud och ljus ganska länge nu.
Re: Magic Q vingePC
Om du fortfarande letar har jag en vinge över.
/Fredrik
/Fredrik
- Emanuel Tilly
- PAR-20

- Inlägg: 79
- Blev medlem: lör 12 feb 2011, 19:25
- Presentation: Ljus & Videotekniker som utgår från Göteborg.
- Ort: Göteborg
Re: Magic Q vingePC
Vilken vinge har Du?
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster

