Köpes: Sennheiser ew300 G2 handmik/ficksändare

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Jocke Jansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 40
Blev medlem: ons 06 okt 2004, 01:00
Ort: Östhammar

Köpes: Sennheiser ew300 G2 handmik/ficksändare

Inlägg av Jocke Jansson »

Har du en eller flera handmikar/ ficksändare eller kanske hela system ligger och skräpar?
Du kanske vill bli av med lite plats på hyllan?

Hör av dig..... :D

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster