Dimmer köpes!

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Kristian Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 449
Blev medlem: mån 09 aug 2010, 02:34
Presentation: ........................................

Dimmer köpes!

Inlägg av Kristian Nilsson »

Hej!

Någon som har en enklare 6-kanalsdimmer liggandes, gärna av bra kvalitet och givetvis DMX-kompatibel :D
Tänkte försöka undvika att köpa en ny Behringer-dimmer, men de är kanske hur bra som helst? :lol:

Även fresneler typ DTS 650/1000 eller liknande, kan vara intressant.

Med vänlig hälsning
Kristian

Användarvisningsbild
Markus Hammerin
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 167
Blev medlem: tis 17 maj 2011, 21:57
Presentation: Tekniknörd som gillar datorer, ljud och ljus. Är dock inte särskilt kunnig* inom någondera området, förutom att jag läst till Ljudingengör.
Har efter avslutad utbildning fått allt för lite praktik varför jag känner att mina kunskaper sakta rinner ur mig.

*alltså jag är bra på att använda datorer, men jag kan inte programmera eller löda ihop en egen processor.

Re: Dimmer köpes!

Inlägg av Markus Hammerin »

http://www.ljudoljus.net/viewtopic.php?f=15&t=9795" onclick="window.open(this.href);return false;
Det var inte mitt fel!

Användarvisningsbild
Michael Christiansen
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 402
Blev medlem: sön 11 maj 2008, 11:12
Presentation: Nytt firma, nya bullar, fast...

Nuttin' has changed, fast ny firma och nytt namn, nya PAn, nytt ljus och med nytt roligt analog 80 tal's studio, podcast, radio, ASMR och ljuddesign puleri... Är du i Köpenhamn är jag din kompis, tolk, fikapolare, resurs och allmänt trevlig!
Väl mött!!

Men som alltid...

Jag tror på en bättre värld
Inga firmor som bjuder under varandra, kunder som betalar till tiden, teknik som funkar, musiker som snällt ber om mer tryck i lådan och inte välter pilsnern i samma, DJ's som lämnar tillbaka mina nålar efter bruk och inte askar på slippmats'en, DJ mixrar som alltid är torra från drinkar och crossfadern som aldrig blir böjd, kablar som inte blir skitiga och stagehands som inte repar lådorna och alltid fattar första gången. Inga LED's, inga MP3:or, no nonsense...
YES - WE CAN!
Ort: København - sydsverige

Re: Dimmer köpes!

Inlägg av Michael Christiansen »

Hej Kristian

Jag har 36 Anytronics dimmrar som kan gå billigt om du vill.
Dubbla Shuko kontakter på varje utgång.

2x6 dimmers med DMX
4x6 dimmers med demux och kablage som ingår.

PM:a mig när du har läst detta :0) - tack!

Mvh

Michael Christiansen
Teater & Lysteknik
http://www.teaterlys.se" onclick="window.open(this.href);return false;
maximum bass - on all frequencies

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst