Info om Tyrol Stockholm
Postat: mån 22 apr 2013, 09:13
Slänger ut en random fråga, hoppas någon har en aning.
Giggar på Tyrol (gröna lund) på lördag och utgår från den ljusrigg som finns på plats.
Någon som vet vad som sitter där eller vem som har levererat och som jag kan prata med?
Mvh
Giggar på Tyrol (gröna lund) på lördag och utgår från den ljusrigg som finns på plats.
Någon som vet vad som sitter där eller vem som har levererat och som jag kan prata med?
Mvh