vikingarna på tv4 nu ikväll (31dec)

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
David G. Åhman
PAR-36
PAR-36
Inlägg: 209
Blev medlem: mån 20 dec 2004, 01:00

vikingarna på tv4 nu ikväll (31dec)

Inlägg av David G. Åhman »

jag satt och tyckte att det var väldigt bra ljud.,. men nu några låtar in så distar rösten ! tror inte det var så i början... eller så lyssnade jag för slarvigt.

är det slarv vid inspelningen eller kanske nån som kör med nån rörburk och tar lite för mycket av det goda?


ps. har influensa här så jag är förpassad till teven och dåliga program. sorry... :roll:

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster