Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jag satt och tyckte att det var väldigt bra ljud.,. men nu några låtar in så distar rösten ! tror inte det var så i början... eller så lyssnade jag för slarvigt.
är det slarv vid inspelningen eller kanske nån som kör med nån rörburk och tar lite för mycket av det goda?
ps. har influensa här så jag är förpassad till teven och dåliga program. sorry...