Sida 1 av 1

Facebook

Postat: tor 11 okt 2012, 21:26
av Niklas Elste
Är det någon som vet om det är hel dött eller om det bara är jag och minna 3 webläsare som inte funkar
är det anomynus eller vad dom nu heter som har hittat på nått

Re: Facebook

Postat: tor 11 okt 2012, 22:19
av Nicke Löfgren
http://m.expressen.se/nyheter/facebook- ... -logga-in/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Facebook

Postat: tor 11 okt 2012, 22:26
av Markus Hammerin
"Oh no! Facebook är nere vad ska vi ta oss till!?"
Inte just du alltså men de som stormade på twitter.

Till nästa gång : isup.me