Såg detta på en hemsida för ett företag.
Inte så konstigt att vissa kunder inte vill betala ordentligt för personalen.
Svårt får betalt (lite skoj)
- Krister Uddén
- PAR-36

- Inlägg: 280
- Blev medlem: mån 12 feb 2007, 00:04
- Presentation: Numera anställd. teknisk samordnare dans/teater
Frilansar som tekniker på lediga stunder. - Ort: Mellerud
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster

