Webkamera
Postat: tor 09 apr 2015, 12:02
Hej.
Vill kunna se föreställningen när jag är scentekniker.
Har tidigare testat med en trådlös backkamera, som fungerade sådär...
Nu undrar jag om någon av er kört Webkamera för att visa föreställning i foajé eller loger?
Blir krångligt att dra videokabel då det är en tillfälligt sak till en produktion.
Finns tillgång till nätverk i huset.
De flesta webkameror verkar ha vidvinkel, jag ska montera kameran ca 20 meter från scenen.
Då blir det ju inte så mycket scen på bilden.
Tips?
tack!
Vill kunna se föreställningen när jag är scentekniker.
Har tidigare testat med en trådlös backkamera, som fungerade sådär...
Nu undrar jag om någon av er kört Webkamera för att visa föreställning i foajé eller loger?
Blir krångligt att dra videokabel då det är en tillfälligt sak till en produktion.
Finns tillgång till nätverk i huset.
De flesta webkameror verkar ha vidvinkel, jag ska montera kameran ca 20 meter från scenen.
Då blir det ju inte så mycket scen på bilden.
Tips?
tack!
