Sida 1 av 1
Overkligaste liveljudet ?
Postat: sön 19 okt 2014, 09:31
av Fredrik Gräslund
Priset tas väl igen av "Så mycket bättre". Ola Salos tårar igår får en helt oavsiktlig betydelse. För inte kan man väl som musiker bli så äkta berörd av mimande kollegor ?
Re: Overkligaste liveljudet ?
Postat: sön 19 okt 2014, 09:35
av Nicke Löfgren
Sånt skämt!!!
Salo blev helt överraskad att ORUP ska sjunga en ARK låt.....Ååååååå snacka om skit teater!!
Jag hade sett framemot detta program och blev GRYMT besviken!! Vilken över producerad skit smörja!!
Fanns igen feeling i någon låt, Som du skriver, mimande kollegor.
Detta är får programmet MINUS av mig, för jag tror inte att det blir bättre.
Re: Overkligaste liveljudet ?
Postat: sön 19 okt 2014, 13:52
av Krister Uddén
Trist att de inte kör mera live Ljud.
Såg Carolas uppträdande igår på tv.
Såg ut att vara skön live känsla.
Men låter tråkigt studio.
Vågar inte TV4 sända liveljudet?
Är inte närheten hela idén med programmet...
Re: Overkligaste liveljudet ?
Postat: sön 25 okt 2015, 22:17
av Markus Hammerin
Gammal tråd, men kom att tänka på den då jag diskuterade programmet på facebook med en bekant.
Hittade den här artikel:
http://studio.idg.se/2.1078/1.554072/sa ... kulisserna" onclick="window.open(this.href);return false;