Sida 1 av 1
Schlagerstjärnan slog ner tekniker
Postat: sön 27 feb 2005, 15:32
av Carl Breander
Senaste nytt från aftonbladet...
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor ... 91,00.html
Man blir ju lite nyfiken
Postat: sön 27 feb 2005, 19:24
av David Wennberg
Schlagerskvaller? Suck...
Jag blir inte ett dugg nyfiken faktiskt. Bara för att någon som sjunger har blivit alldeles för packad och pissat i en soffa, och senare haft ett gräl med en ljudtekniker, blir det intressant?
Ta och läs artikeln som finns någonstans om Mötley's sångare. Där har du en bättre historia.
Postat: sön 27 feb 2005, 22:52
av Fredrik Sundström
Eller så kan ni läsa den där historian om dawen, den är också ganska intressant..
Postat: sön 27 feb 2005, 23:56
av Ian Delahorne
"Scenarbetare slog ned schlagerstjärna
- Jag försöker bara värna om den musikaliska mångfalden!"