Sida 1 av 2
Club Goa Jugge
Postat: mån 21 feb 2005, 17:03
av Fredrik Nilsson
Någon som jobbat med Jugge från Club Goa? Kan han verkligen något?
Postat: mån 21 feb 2005, 18:38
av Hasse Queisser
Ähh... han har väl kört truck åt EMA på 80-talet eller nåt... på sin höjd.
Postat: mån 21 feb 2005, 19:21
av Gäst
Lightguy: Svaret på första frågan är nej, men det finns en del i samma kaliber...
Tycker du det verkar som att han har koll själv?

Postat: mån 21 feb 2005, 23:43
av Fredrik Nilsson
eeehhh NEJ!!! Tycker bara att han är stört skön!
Citat Jugge: Det finns inga monitorer med 15" element i, det är antingen 18" el. 22"!
Svar på Blondies fråga om det var 15" element i monitorerna som de skulle använda!!!
Postat: tis 22 feb 2005, 22:15
av Jonas Nordstedt
hahaha han är ju underbar.. det är ju bara för hans skull som man tittar på skiten

Postat: tis 22 feb 2005, 22:20
av Carl Breander
Vem eller vad är club goa jugge ?? från en som inte hänger med

Postat: tis 22 feb 2005, 22:30
av Jonas Nordstedt
Martin B skrev:Vem eller vad är club goa jugge ?? från en som inte hänger med

dokusåpa på tv3.. något nytt skit med alla dokusåpakändisar genom tiderna som är samlade i Indien. Uppdraget är väl att typ driva någon klubb/resturang. Jugge där är någon sorts ansvarig för ljud och ljus och sånt.. som jag har fattat det så är han inte med och tävlar.
Postat: tis 22 feb 2005, 22:32
av Carl Breander
hehe dom vågar inte lägga baren i gamla stan längre först flytta dom ut det till alvik sedan bytte dom visst namn och flydde ända bort till indien

Postat: tis 22 feb 2005, 22:37
av Jonas Nordstedt
Martin B skrev:hehe dom vågar inte lägga baren i gamla stan längre först flytta dom ut det till alvik sedan bytte dom visst namn och flydde ända bort till indien

hahaha precis. plus att de samlar alla jävla dokusåpa Ö-kändisar på en och samma plats också. Fy fan tur att det håller på att dö ut och allt som har med dokusåpor att göra

Postat: tis 22 feb 2005, 23:05
av Fredrik Nilsson
Men det är ju bra att de får bort dem från svensk mark ett tag!!!
Postat: tis 22 feb 2005, 23:18
av Carl Breander
vara väll mer som sarkasm från min sida men jag saknar det här practical joke smileyn på dett annars trevliga forum ni vet : P
Postat: ons 23 feb 2005, 23:44
av Fredrik Nilsson
Aha....du har kanske inte lästa att jag är motståndare till de där glada, sura, arga gubbarna. Tycker att det känns lite fjortis!
Postat: ons 23 feb 2005, 23:52
av Nicklas Arlevall
Hela den här tråden känns kanske lite fjortis eller?
Diskutera Jugge...
Postat: tor 24 feb 2005, 00:25
av Erik Lindvall
Ja, alla har vi nog en liten fjortis inom oss, som vill vara med o leka ibland

Postat: tor 24 feb 2005, 17:16
av Fredrik Nilsson
Jag undrade bara om någon hade jobbat med honom, vad är det för fjortis med det?
Postat: tor 24 feb 2005, 18:54
av Nicklas Arlevall
Ungefär lika mycket som du tycker det är med smileys...
Postat: tor 24 feb 2005, 22:25
av Gustaf Tydén
Javisst och så var det igång igen!
Nu känns det som förr!
Var väl kansike bara en tidsfråga.

Postat: fre 25 feb 2005, 02:03
av Fredrik Sundström
Utan smileys är det ju bara en massa tråkig text..
Glub Goa Jugge
Postat: fre 25 feb 2005, 13:59
av Jonas Lundin
Ånej! Inte en sån till!
Är alla tekniker lika kassa på hur man beter sig mot folk?
Jag skulle inte göra samma dundertavla om jag var tekniker där.
Asså! Man skall vara trevlig mot folk även om man har fullt up!
Annars har man fan inga kompisar kvar.
Am i right or am i wrong?
Postat: fre 25 feb 2005, 19:03
av Fredrik Nilsson
Om du syftar på tjffset med Frida i förra avsnittet så kan jag förstå honom, en massa folk som springer och ber att få lyssna på olika låtar och tycker allt är så spännande när man håller på att gå igenom ljud, ljus och show cuer!!
Appråpå snacket om smileys så tycker jag vi lägger ner det nu och håller oss till tråden!!!