Sida 1 av 1

Mitt i prick!

Postat: lör 12 feb 2005, 01:21
av Hasse Queisser
Det finns bra och dåliga tillfällen att tömma turnébussens skithus *spyr*

http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=s ... me_band_dc

Postat: lör 12 feb 2005, 01:29
av David Wennberg
Jag minns i somras, då jag och två andra forumbesökare bodde i en husbil i Småland, på en festival.

Vi tog ström från en central som gick till pumparna för pissoar och toaletter några meter från husbilen, bakom ett plank.

Vi fick höra innan att om vi klantade oss och tog ute för mycket ström så satt vi bokstavligt talat i skiten...

Sedan körde KåBe dit ett reservelverk, fast först passade de på att köra på vår grill :evil: