Grammisgalan 2005

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Användarvisningsbild
Emil Brolin
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 637
Blev medlem: ons 14 jan 2004, 01:00
Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Grammisgalan 2005

Inlägg av Emil Brolin »

Sitter och tittar på Grammisgalan.. De borde ha en ny kategori..

Och årets smygreklam går till....

SA.. Kolla mickstativen.. :)

Men jag gillar ljussättningen och den riktigt högupplösta skärmen i bakgrunden..

Användarvisningsbild
Emil Brolin
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 637
Blev medlem: ons 14 jan 2004, 01:00
Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Emil Brolin »

Fan.. Är det årets tema med taffligt klaffande galor i miniformat?? Det var dock snäppet bättre än guldbaggegalan.

Gäst

Inlägg av Gäst »

Berätta!?

Användarvisningsbild
Emil Brolin
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 637
Blev medlem: ons 14 jan 2004, 01:00
Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Emil Brolin »

Men rent allmänt. Missade klipp, taskig koll på tågordningen, full publik. Björn Kjellman som väntar på att folk ska skratta åt hans skämt mm. Sen känns det som att bägge galorna har varit i så små format, alltså liten scen, kort programtid, få uppträdanden etc. Jag vet inte om det är pga Asienkatastrofen eller vad. Men dessa galor (framförallt grammis), brukar vara riktigt stora galor.

Användarvisningsbild
Carl Breander
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 355
Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
Ort: Sweden
Kontakt:

Inlägg av Carl Breander »

Kanske ekonomiskt tänkande ??? Men nöjes livet och jobb till oss brukar väll tyvär minska.Har för mig att det var ett regält nergong år 2000 där med smällen där så det kan nog stämma.
Jobbar åt Globen, Kista mässan & Tallinksilja

Tomas Sagersten
PAR-30
PAR-30
Inlägg: 164
Blev medlem: tis 19 okt 2004, 01:00
Ort: sundsvall

Inlägg av Tomas Sagersten »

Var det bara jag som störde mig på led bakrunden som inte kunde sluta blinka när det var närbilder vid tacktal?????

Användarvisningsbild
Emil Brolin
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 637
Blev medlem: ons 14 jan 2004, 01:00
Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Emil Brolin »

Nope.. Fast inte bakgrunden, utan mer det runt scenöppningen..

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Skit i allt det tekniska. Grammisgalan 2005 var urusel!

Kent kör playback, men varken årets rock eller årets hårdrock kördes i bild!?

Bra galor finns det en del dock. P3 Guld-galan tycker jag var väldigt bra. Bra artister, ingen reklam och väldigt bra teknik dessutom. Är det bara jag som blir alldeles till mig när en konferencier går en meter framför en rejäl klase doscar? Utan att någonting är i närheten av att runda, fast hon pratar? Grabbarna på GA kan sina saker.
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 885
Blev medlem: tis 05 aug 2003, 01:00
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Ort: Växjö/Osby
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Kör inte alla playback på grammisgalan????
Work sucks, send me on tour!

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Antagligen. Det är stentrist iaf...
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Det finns väl en anledning till att det inte delas ut pris i bästa ljussättning, med tanke på att grammisgalan handlar om musik.
KISS. Keep It Simple Stupid.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst