Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Men rent allmänt. Missade klipp, taskig koll på tågordningen, full publik. Björn Kjellman som väntar på att folk ska skratta åt hans skämt mm. Sen känns det som att bägge galorna har varit i så små format, alltså liten scen, kort programtid, få uppträdanden etc. Jag vet inte om det är pga Asienkatastrofen eller vad. Men dessa galor (framförallt grammis), brukar vara riktigt stora galor.
Kanske ekonomiskt tänkande ??? Men nöjes livet och jobb till oss brukar väll tyvär minska.Har för mig att det var ett regält nergong år 2000 där med smällen där så det kan nog stämma.
Skit i allt det tekniska. Grammisgalan 2005 var urusel!
Kent kör playback, men varken årets rock eller årets hårdrock kördes i bild!?
Bra galor finns det en del dock. P3 Guld-galan tycker jag var väldigt bra. Bra artister, ingen reklam och väldigt bra teknik dessutom. Är det bara jag som blir alldeles till mig när en konferencier går en meter framför en rejäl klase doscar? Utan att någonting är i närheten av att runda, fast hon pratar? Grabbarna på GA kan sina saker.