Sömn brist

Här kan du diskutera alltmöjligt som inte passar in i några av ovanstående kategorier.
Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Det kan tilläggas att alla riv är roligare i neonrandiga knästrumpor och gula t-shirts!

Trist att vi inte tog någon bra gruppbild på Hultan :roll:
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Och så ett litet seriösare svar också då kanske :wink:

Vad är problemet som gör att du inte kan sova Martin?

Tips på hur man ska göra för att sova bättre, som exempelvis att man ska varva ner fyra timmar innan man sover, brukar inte fungera. Något som brukar fungera är att hålla relativt hårt på rutiner. Även om du inte lyckas somna i tid, så se till att gå upp tidigt dagen efter, ge fan i att sova mitt på dagen och du ska se att du är trött till kvällen. Fortfarande pigg på kvällen? Börja sova andra tider, som du känner att din kropp trivs bättre med.
KISS. Keep It Simple Stupid.

Användarvisningsbild
Carl Breander
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 355
Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
Ort: Sweden
Kontakt:

Inlägg av Carl Breander »

Trust me dawen jag har försökt.Men grejen e den som jag beskrev alltså gör man ett sent natt gigg som när vi tillexempel åkte upp till Norrtälje direkt efter mässan här och gjorde en installation nattetid.Säg att jag var hemma vid 3 typ efter att ha dryckit X antal redbull och koppar kaffe för att hålla sig pigg under gigget sedan när man kommer hem e man ju fortfarande pigg och när man väl hunnit varva ner så e klockan tio på morgonen.
Senast redigerad av 1 Carl Breander, redigerad totalt 0 gånger.
Jobbar åt Globen, Kista mässan & Tallinksilja

Nicklas Arlevall
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 405
Blev medlem: tis 09 nov 2004, 01:00
Ort: Borås
Kontakt:

Inlägg av Nicklas Arlevall »

Prova att hoppa över dom X antal red bull.

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 2770
Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
Ort: Linköping

Inlägg av David Wennberg »

Instämmer med Newbee. Redbull och liknande drycker kan verkligen ställa till det för kroppen.

Någon kopp kaffe är okej, men se till att dricka dem tidigt på kvällen isf.

Eller så ser du till att du får jobba lite längre på kvällen, så du är toktrött när du kommer hem :)
KISS. Keep It Simple Stupid.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster