Trist att vi inte tog någon bra gruppbild på Hultan
Sömn brist
- David Wennberg
- PAR-64

- Inlägg: 2770
- Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
- Ort: Linköping
- David Wennberg
- PAR-64

- Inlägg: 2770
- Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
- Ort: Linköping
Och så ett litet seriösare svar också då kanske
Vad är problemet som gör att du inte kan sova Martin?
Tips på hur man ska göra för att sova bättre, som exempelvis att man ska varva ner fyra timmar innan man sover, brukar inte fungera. Något som brukar fungera är att hålla relativt hårt på rutiner. Även om du inte lyckas somna i tid, så se till att gå upp tidigt dagen efter, ge fan i att sova mitt på dagen och du ska se att du är trött till kvällen. Fortfarande pigg på kvällen? Börja sova andra tider, som du känner att din kropp trivs bättre med.
Vad är problemet som gör att du inte kan sova Martin?
Tips på hur man ska göra för att sova bättre, som exempelvis att man ska varva ner fyra timmar innan man sover, brukar inte fungera. Något som brukar fungera är att hålla relativt hårt på rutiner. Även om du inte lyckas somna i tid, så se till att gå upp tidigt dagen efter, ge fan i att sova mitt på dagen och du ska se att du är trött till kvällen. Fortfarande pigg på kvällen? Börja sova andra tider, som du känner att din kropp trivs bättre med.
KISS. Keep It Simple Stupid.
- Carl Breander
- PAR-46

- Inlägg: 355
- Blev medlem: tor 12 aug 2004, 01:00
- Ort: Sweden
- Kontakt:
Trust me dawen jag har försökt.Men grejen e den som jag beskrev alltså gör man ett sent natt gigg som när vi tillexempel åkte upp till Norrtälje direkt efter mässan här och gjorde en installation nattetid.Säg att jag var hemma vid 3 typ efter att ha dryckit X antal redbull och koppar kaffe för att hålla sig pigg under gigget sedan när man kommer hem e man ju fortfarande pigg och när man väl hunnit varva ner så e klockan tio på morgonen.
Senast redigerad av 1 Carl Breander, redigerad totalt 0 gånger.
Jobbar åt Globen, Kista mässan & Tallinksilja
-
Nicklas Arlevall
- PAR-46

- Inlägg: 405
- Blev medlem: tis 09 nov 2004, 01:00
- Ort: Borås
- Kontakt:
- David Wennberg
- PAR-64

- Inlägg: 2770
- Blev medlem: lör 10 jan 2004, 01:00
- Ort: Linköping
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster

