Eftersom många tydligen har något emot mig och mina inlägg skulle jag bara vilja meddela att jag kommer sluta skicka in fler. Skulle gärna vilja stanna, jag hade en del idéer om hur man kunde locka hit mer folk men jag vill inte bli ovänner med fler folk så jag har bestämmt mig för att hålla tyst.
(ett tips är att försöka få lite bättre stämning här och att sluta trycka ner folk i skiten annars kommer förmodligen mer folk att försvinna)
Tack alla som lyssnat på mina åsikter
Lightguy login off
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Kontakt:
Lightguy login off
Work sucks, send me on tour!
-
ElectroAudioHB
- PAR-36

Re: Lightguy login off
!?!?Lightguy (TMT) skrev:Eftersom många tydligen har något emot mig och mina inlägg skulle jag bara vilja meddela att jag kommer sluta skicka in fler.
Ta det lugnt.
Den ende du kan se vad den tycker och tänker på internet är dig själv.
-
Gustaf Tydén
- PAR-64

- Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................
Eh oj här var det drastiskt.
Kan du namnge dom som sagt i klarspråk att dom inte vill ha kvar dig? Jag kan inte komma på en enda.
Att du och Ingo hade nån liten dispyt eller vad man ska kalla det är väl sånt som händer. Jag tror inte Ingo sitter hemma och ägnar sin tid åt att tänka på det. Att folk har olika åsikt är väl rent naturligt, sen är det även väldigt viktigt att vara ödmjuk och medje att man kanske inte alltid har rätt (nu menar jag absolut inte att varken du eller ingo hade fel, det där lägger jag mig inte i).
Ta det lungt nu red ut vad det nu är som är fel. En liten dispyt ska väll inte förstöra allt roligt man kan ha här:P
Och jag tror ingen på forumet vill att det ska bli färre medlemmar.
Kan du namnge dom som sagt i klarspråk att dom inte vill ha kvar dig? Jag kan inte komma på en enda.
Att du och Ingo hade nån liten dispyt eller vad man ska kalla det är väl sånt som händer. Jag tror inte Ingo sitter hemma och ägnar sin tid åt att tänka på det. Att folk har olika åsikt är väl rent naturligt, sen är det även väldigt viktigt att vara ödmjuk och medje att man kanske inte alltid har rätt (nu menar jag absolut inte att varken du eller ingo hade fel, det där lägger jag mig inte i).
Ta det lungt nu red ut vad det nu är som är fel. En liten dispyt ska väll inte förstöra allt roligt man kan ha här:P
Och jag tror ingen på forumet vill att det ska bli färre medlemmar.
- Jonas Larsson
- ljudoljus.net admin

- Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Kan tillägga att Ingo har avsagt sig moderatorrollen och finns nu med oss som vanlig användare, jag tror både TMT och Ingo tröttnade på det hela, vi får se hur mycket inlägg de båda kommer att göra i framtiden, men vi tycker självklart att det är tråkigt när användare väljer att sluta skriva i forumet av en eller flera orsaker...
//Jonas - ljudoljus.net crew