Vilken mobil lämpar sig bäst?
-
Christopher Davis
- Rookie

- Kontakt:
Vilken mobil lämpar sig bäst?
Hej. Jag är på väg att införskaffa mig en ny mobiltelefon och undrar ifall någon vet något modell som har bra täckning i lokaler som vanligtvis har dålig täckning? Eller om det är något annat man ska tänka på eller leta efter i valet av mobil.
-
Gustaf Tydén
- PAR-64

- Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................
- Johan Rex
- PAR-30

- Presentation: 10 år sedan jag lämnade Ljud och Ljusbranchen . tyvärr
- Kontakt:
NOKIA 5140i heter väll min tror jag... Stöttåliga Nokian iallafall. Fantastisk telefon. Nokia har ju släppt en ny stöttålig, kommer bli den om ett halvår eller nåt...
Fantastiska telefoner, har inte lyckats ha sönder en enda... Eller ja, en Nokia 5100 (den innan 5140n) tålde inte ett 60 gradigt kulörtvättprogram, men det räknas inte riktigt....
Fantastiska telefoner, har inte lyckats ha sönder en enda... Eller ja, en Nokia 5100 (den innan 5140n) tålde inte ett 60 gradigt kulörtvättprogram, men det räknas inte riktigt....
(\_/)
(O.o)
(-----)
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
(O.o)
(-----)
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
- Daniel Ekstam
- PAR-36

- Presentation: Frilansande Ljustekniker - SMART Lights & Rigging!
www.smartlight.nu - Ort: Borlänge
- Kontakt:
- Toiva Savolainen
- PAR-46

- Presentation: Scendesigner på heltid, mestadels för Broadcast. Jobbar dagligen i Wyg.
- Kontakt:
Sony Ericssons mjukvara är underbar.
Men joysticken pajjar ganska fort när de kommer skit å damm i den, har fått lämna in mina Sony.E (T300, K700i och K750i) på service några gånger för joysticken.
Min 750i dog helt efter några dagars minusgradigt arbete utomhus under Melodifestivalen här i Gävle. Så in och ut i värmen gillar dom inte.
Men annars har den grym batteritid och täckning.
Men joysticken pajjar ganska fort när de kommer skit å damm i den, har fått lämna in mina Sony.E (T300, K700i och K750i) på service några gånger för joysticken.
Min 750i dog helt efter några dagars minusgradigt arbete utomhus under Melodifestivalen här i Gävle. Så in och ut i värmen gillar dom inte.
Men annars har den grym batteritid och täckning.
//Toiva - Scendesigner och Wyg-proffs.
http://www.bombee.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bombee.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Daniel Ekstam
- PAR-36

- Presentation: Frilansande Ljustekniker - SMART Lights & Rigging!
www.smartlight.nu - Ort: Borlänge
- Kontakt:
- Magnus Lindgren
- PAR-64

- Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.
Jobbar åt Fegge & Mattes som ljud & ljustekniker, ansvarar för V:a Götaland. - Ort: Falköping
- Kontakt:
Själv kör jag med två... en 5140i som tål det mesta, samt en Eten M600 med Windows Mobile 5.0, som jag syncar med Outlook, kör Hog3Remote mm på.
//Magnus - Fegge & Mattes
-
Jakob Carlsson
- PAR-64

- Presentation: Kille från Lund som läser informatik och jobbar som ljud- och ljustekniker när tillfälle ges.
- Magnus Lindgren
- PAR-64

- Presentation: Grundare av ljudoljus.net men har lämnat vidare ansvaret.
Jobbar åt Fegge & Mattes som ljud & ljustekniker, ansvarar för V:a Götaland. - Ort: Falköping
- Kontakt:
Inte att glömma att den har kompass och termometer också... dB-mätaren är en riktig glädjemätare, så den passar dom som tävlar med billjud ganska bra...Jakob Carlsson skrev:Föredrar SE eller Samsung före Nokia (SE är alltid trevligast) men nokias stöttåliga i svart gummi-skal har en trevlig sak, nämligen inbyggd db-mätare, inte så exakt vad jag har sett men en liten kul detalj.
//Magnus - Fegge & Mattes
-
Gustaf Tydén
- PAR-64

- Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................
-
Rebecca Neumann
- PAR-20

-
Anders Brandén
- PAR-46

- Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
- Kontakt:
På www.tcodevelopment.com finns en hel del tester av mobiler. Själv är det inget jag tänker på. Eftersom det inte finns några trovärdiga forskningsresultat som visar på att det är farligt så väntar jag med att vara rädd.
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com
andersbranden.wordpress.com